jueves, 28 de febrero de 2008

Anaia txori

Iep,

Libre adaptación de una canción preciosa de Mikel Laboa (al menos yo la conocí por él)...

Hegoak ebaki banizkio
Neurekinaaaaaaaaaa izango zen
Ez zuen aldegingo. (bis)

Bañan horrela, ez zen gehiago anaia izango (bis)

Eta nik, anaia nuen maite (bis)

Madrid, la 1 de la mañana, y escribo, no sé por qué hoy, pero escribo. Supongo que tenía que escribir, y ahora no es el momento más inspirado que tengo, estoy acabando un trabajito, otro más, hasta las tantas, pero bueno, escribo..

Y a lo que voy, los que habéis estado atentos a los enlaces habréis visto que hay un nuevo enlace en la parte derecha de todo esto, Bizitzan Barrena, echad un vistazo, escribiré, de momento nada más, voy a dormir, estoy cansau.

Sed felices.

Se me cierran los ojos, me retiro a tener dulces sueños..

SSergio.

2 comentarios:

Leire dijo...

api!
eztot zure anaia ezagutzen, baina bere blogera sartu naz ta irakurri ein dot ta...
stoy alucinada...
pozten nau bere ametsak egi bihurtzen saiatzen diren pertsonak daudela jakiteak.

Benetan harro senti daiteke zeure anaia, nere aldetik desio onenak ta animo pilo esperientziagaz!

(envidia...sana...pero envidia :) )

Oso ondo izan!

Anónimo dijo...

Aupa primooooO!!!

Bazen garaia eh??? Alde batera utzi duzu zure bloga, behintzt azken aste hauetan, baina tira, dirudienez berriro martxan dabil. Badakizu nire iritzia horreri buruz, asiq ekin!!!

Besrkada bat

Q maja leire, no?